Cum poti devenii un antreprenor de succes

antreprenor

Indiferent de definita ta de succes, trebuie sa ai multe caracteristici care sa fie impartasite de oamenii de afaceri de succes. Poti iubii foarte mult cecurile, mai ales sentimentul pe care ti-l dau in momentul in care ai incheiat o afacere, iar daca nu ai caracteristici de om de afaceri nu trebuie sa te agiti. Putin cate putin vei pune toate informatiile la un loc si vei reusii sa devii ceea ce ti-ai propus.

Important, inca de la inceput, sa iti stabilesti obiectivele si strategia pe care sa le pui in practica cu o atitudine castigatoare si de
dezvoltare.

Pentru a incepe o afacere exista anumite informatii de care trebuie sa tii cont pentru ca activitatea aleasa sa devina de succes. De exemplu daca ai luat decizia de a deschide un magazin online sau un site de prezentare a serviciilor, este necesar sa tii cont de expertii care te sfatuiesc cum trebuie promovat site-ul pentru ca afacerea sa se dezvolte. La inceput este necesar de o investitie mai mare de buget si timp, dar alegerea aceasta este una de durata si trebuie sa ai rabdare, deoarece cresterea unui site se intampla in timp cu ajutorul profesionistilor.

Este foarte usor sa dezvolti o afacere pe internet, chiar daca o incepi stand acasa, daca ai alaturi persoane profesioniste care stiu ce trebuie facut pas cu pas, vei reusi. Pentru toate acestea iti recomandam http://www.plummedia.ro/portofoliu

Pentru a opera un vehicul este necesar un permis de conducere, pentru a excela in sport trebuie sa te antrenezi, pentru a avea o afacere de succes online trebuie sa devii un investitor informat si activ.

Trebuie sa iti placa ceea ce faci, un proiect de succes trebuie sa iti dea satisfactie personala, un castig financiar, stabilitate si bucurie. Daca nu faci ceea ce iti place, probabil acest lucru se va reflecta in proiecte si nu vor fi finalizate cu succes.

Crede cu adevarat in produsele si serviciile pe care le vinzi, altfel nu te astepta sa fie eficiente modalitatile pe care le pui in practica. Mult prea multi proprietari de afaceri nu iau in serios afacerea si nu sunt sufiecient de motivati si usor, usor se duc in jos.

Planifica-ti fiecare aspect si necesitate si pune-ti in aplicare orice obicei care te ajuta sa dezvolti si sa intreti afacerea pentru a devenii mai fructuoasa cu fiecare zi ce trece. Atentie, nu te grabi sa maresti pasii, ia totul pe rand cu mare rabdare, intr-un final vei ajunge la destinatie cu mai multe obiective atinse decat daca esti nerabdator sa cresti afacerea brusc. Poti utiliza acest plan creat si ca o harta, in care ai puncte de la A la Z, dar si ca un etalon, in care masori succesul fiecarui plan individual sau segment.

Gestioneaza-ti banii cu intelepciune, forta vitala a oricarei intreprinderi este fluxul de numerar. Chiar daca ai un contabil foarte bun, intern poti face un inventar, poti calcula cat te costa serviciile, promovarea, dar si alte cheltuieli care apar din cauze diverse. Prin urmare trebuie sa fi un bun manager, cu facturile la zi si sa te asiguri ca banii continua sa circule. Exista doua aspecte de gestionare a banilor intelept, banii veniti de la clienti in schimbul produselor sau serviciilor pe care le oferi (venituri) si banii cheltuiti pe consumabile(cheltuieli).

Un antreprenor de succes, trebuie sa se asigure ca ceea ce vinde sunt produse sau servicii pe care piata le cere. Degeaba investesti in publicitate, promovare sau activitati promotionale, indiferent de cat de inteligente sunt produsele sau perfect vizate, daca nu exista cerere de piata toate acestea sunt facute in zadar.

Aminteste-ti in fiecare zi ca afacerea ta nu este despre cum poti bate concurenta, sau depre produsele si serviciile pe care le oferi, despre preturile pe care le percepi, afacerea ta este despre clienti si despre cum ii poti multumi mai bine prin preturile aplicate, garantii, optiuni de plata, ore de functionare, prezentarea si promovarea site-ului, trebuie sa stii cine sunt clientii tai pentru a descoperii cum poti face ca lucrurile sa mearga mai bine.

Majoritatea proprietarilor unei afaceri care se dezvolta online, nu au avantajul unei vitrine in care sa isi poata expuna produsele sau un
showroom elegant, de aceea ei trebuie sa se bazeze pe imaginatie, creativitate si multa atentie la cel mai mic detaliu care face diferenta.
Intrebarea „De ce sa cumpar de la tine cand ma pot duce la concurenta”este pusa de foarte multi clienti. De aceea cea mai buna varianta pentru a castiga este sa ai o garantie mai lunga, selectie mai buna a produselor sau serviciilor, ore de lucru mai lungi, optiuni de plata flexibile, cel mai mic pret, servicii personalizate si politici mai bune de returnare.

Castiga-ti o reputatie buna prin onorea promisiunilor pe care le faci clientilor. Daca i-ai promis clientului ca maine va ajunge produsul la el, nu incerca sa cauti motive pentru faptul ca nu a ajuns, incearca sa lucrezi cu oameni de calitate care si ei la randul lor isi respecta promisiunea. Consecventa in ceea ce oferim este un alt factor cheie.
Capacitatea de a negocia in mod eficient este o abilitate pe care fiecare administrator de afaceri trebuie sa depuna toate eforturile pentru a o stapani. Daca stapanesti arta negocierii foarte bine inseamna ca abilitatea ta este reglata si poti orchestra o situatie win-win.

Capacitatea de multitask este o trasatura comuna impartasita de antreprenorii de succes. Cu toate acestea pentru a mentine un client pe termen lung este important sa ai capacitatea de a delega anumite sarcini pe care nu le dobandesti foarte bine, acelor persoane care sunt specializate pe acel lucru. Trebuie sa sti inca de la inceputul carierei pe ce atributii te axezi si pe ce nu.

Tentatia de a lucra fara sa te uiti la ceas este foarte mare, mai ales ca nu ai un manager care sa-ti spuna sa pleci acasa dupa ce ai terminat programul normal de lucru. Creaza-ti un program flexibil, in asa fel incat sa ai timp si de pauzele bine meritate, pana la urma clientii nu isi doresc sa dea de o persoana morocanoasa.

antreprenor2

Distribuie:
Distribuie
Scrie un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *