Mancarea promovata de personalitati publice influenteaza modul de alimentatie al copiilor

Au existat discutii in ultimele luni cu privire la promovarea unor categorii de alimente de catre personalitati publice. Brandurile aleg sa faca acest lucru bineinteles pentru a-si creste vanzarile. Chiar si ultimele studii ale Universitatii din Liverpool confirma faptul ca reclamele publicitare in care joaca personalitati publice schimba modul de alimentatie al copiilor nostri.

Studiul a fost realizat pe 181 de copii, cu varste intre 8 si 11 ani, impartiti in 2 grupe. Un grup a vizionat desene animate in timpul carora se facea reclama la cartofii prajiti ai unul lant fast-food de catre o vedeta locala, iar pentru celalalt grup reclamele au fost la legume si fructe proaspete.copii care nu dorm

Studiul a relevat faptul ca cei care au vazut spotul promovat de o vedeta au inceput sa manance mai multi cartofi ai acelei marci, decat cei care au vazut reclame cu fructe si legume.

In Marea Britanie exista o lege care interzice ca persoanele publice sa promoveze mancare in programele pentru copii, produse grase, zaharoase sau sarate.

Credeti ca este oportuna si la noi o astfel de masura? Spuneti-ne pararea voastra legata de publicitatea catre copii intr-un comentariu la aceasta postare.

Distribuie:
Distribuie
Scrie un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *