Exercitii pentru un abdomen plat

Nu intotdeauna avem timp sa mergem la sala, de accea uneori facem exercitii acasa. Fiindca este vara ne dorim sa aratam cat mai bine, sa avem un abdomen plat si nici picioare superbe care asteapta sa fie bronzate. Cele mai bune exercitii pentru un abdomen plat sunt abdomenele, insa daca vrei ca rezultatele sa apara cat mai repede, trebuie sa diversificam exercitiile. Astazi, o sa va explicam cum sa executati corect niste exercitii pentru abdomen, iar rezultatele nu vor intarzia sa apara.

Abdomenele crunches dau rezultate foarte bune. Se executa in felul urmator: stai intinsa pe podea, cu genunchi indoiti si talpile lipite de podea. Du mainile la ceafa si ridica-te putin din trunchi asa incat omoplatii sa nu atinga podeaua. Urmeaza sa ridici putin corpul, apoi sa il aduci inapoi.

Un alt exercitiu exercitiu se efectueaza stand in picioare. Ridica mana dreapta si apoi du-o indoita usor spre stanga. Ridica piciorul drept asa incat genunchiul sa ajunga la nivelul soldurilor si roteste-l pana ajungi la cotul mainii ridicate. La final revino in pozitia de inceput.

Un ultim exercitiu se numeste matura. Stai pe spate cu o coada de matura in maini, cu palmele indreptate spre tavan si ridicati-va mainile deasupra capului. Dupa aceea, ridicati trunchiul si genunchii, si lasati mainile in jos pana cand sunt paralele cu podeaua. Atingeti genunchii cu coada de la matura si mentineti pozitia doua secunde, apoi reveniti.

abdomen plat

 

 

Distribuie:

Faci un comentariu sau dai un răspuns?