Pentru prima dată am întâlnit subiectul „pariuri sportive pentru femei” la un forum popular de pariuri. Întâmplător s-a lovit de o fire foarte plină de viață despre Cupa Mondială, iar majoritatea participanților la discuție au fost sexul feminin. De atunci, am început să observ comentarii frecvente ale fetelor din grupul de predicție sportivă și bonusuri pentru casele de pariuri. Conform cercetătorului de jocuri de noroc din Melbourne, Kenis, jocurile de noroc au câștigat o imensă popularitate în rândul femeilor tinere în ultimul deceniu. Femeile nu preferă jocurile de noroc, deoarece, marea majoritate nu sunt pasionate de sporturi.
Până acum, lumea jocurilor de noroc a fost lumea bărbaților interesați direct de cum sa castigi la pariuri sportive. În reclamele pentru pariuri sportive și la cazino, vei vedea adesea doar bărbați. Dar, acest lucru începe să devină treptat un lucru al trecutului.
Statistici de pariuri din lume
În 2016, australienii au pierdut 18,3 miliarde de dolari (990 USD de persoană) la jocuri de noroc – cea mai mare pierdere pe cap de locuitor din lume. Următoarea țară, Singapore, este cu 40% în urmă, urmată de Australia. Pariurile sportive sunt piața cu cea mai rapidă creștere nu numai în aceste țări, și acest lucru nu este un secret.
Potrivit Australian Gambling Research Center, jucătorul mediu are următoarele caracteristici: 18-29 ani, bărbat, singur. Bărbații sunt majoritari în lume, deoarece femeile, după cum am menționate nu sunt pasionate de sporturi. Totuși, astăzi, femeile încep să se afirme active în lumea pariurilor. 88% dintre jucători sunt bărbați. 12% – femei (statistici pentru 2016).
În 2018, situația se schimbă și mai mult
În mod tradițional, femeile au gravitat mai mult spre bingo și loterie, iar pariurile sportive au rămas domeniul bărbaților. În ultimele decenii, schimbarea rolurilor de gen, a dus la participarea mai multor femei la toate aspectele sportului: joacă, comentează, urmărește. Nu este surprinzător, că jocurile de noroc, au început să fie plăcute și de femei. Acest lucru nu ar trebui să te surprindă. Am văzut acest lucru în exemplul cu tutunul și alcoolul, unde bărbații erau publicul țintă … Și apoi s-a extins pentru a include femeile în campaniile sale de marketing. Conform statisticilor, bărbații sunt jucători mai competenți, iar femeile pentru că sunt mai atente, nu doresc să riște. În spatele femeilor trenează, în primul rând, prosperitatea și, în al doilea rând, un procent mai mare de câștiguri, și dacă se poate fără pierderi. Și într-un final, așa se distrug stereotipurile, prin progres și emancipare.