5 motive sa mananci mai multe migdale

Nutritionistii sunt indragostiti de migdale. Au si motivele necesare sa o faca. Societatea Americana pentru Nutritie a dezvaluit ultimele studii realizate si au extras 5 motive importante pentru care trebuie sa mananci mai multe migdale. Iata care sunt acestea:

1. Ingredientele active din migdale reduc cantitatea de grasime de pe abdomen. Pe langa faptul ca vei arata mult mai bine, este necesar sa mentionam ca grasimea abdominala are si riscuri pentru sanatate. Aceasta poate cauza boli cronice.

2. Consumul de migdale scade colesterolul rau din organism – persoanele care au inclus migdalele in alimentatia lor sunt cu 44% mai putin susceptibile de de a avea colesterolul (LDL) ridicat, comparativ cu cei care nu mananca migdale sau mananca ocazional.

3. Migdalele reduc pofta de mancare – migdalele sunt gustarea perfecta. Crude, uscate, prajite, usor sarate, migdalele reduce apetitul de alimente cu un continut ridicat de zahar, regland astfel nivelul glicemiei.

4. Migdalele reduc inflamatiile – un studiu realizat pe mai multi pacienti chinezi cu diabet arata ca cei care au consumat migdale in fiecare zi au redus inflamatiile si si-au imbunatatit calitatea vietii prin eliminarea stresului.

5. Migdalele sunt bune pentru femeile insarcinate – mai mult de jumatate dintre femeile insarcinate ia in greutate in perioada sarcinii, crescand riscul afectiunilor de tip diabet sau hipertensiune arteriale. Migdalele reduc pofta de mancare, ofera satietate si promoveaza o crestere in greutate sanatoasa.

migdale beneficii

Distribuie:

Lasă un răspuns