Cea mai eficienta metoda pentru organizarea task-urilor la birou

Exista o multime de metode prin care iti poti organiza eficient task-urile de la birou. Unele sunt extrem de simple, la indemana oricui si foarte eficiente, iar altele necesita mai mult research pentru a le putea pune in practica (tool-urile de project management). Azi vom vorbi despre cele care impun costuri minime si pe care toti angajatii le pot folosi, reusind astfel sa se organizeze eficient si sa stimuleze productivitatea.

Toate domeniile de activitate functioneaza pe baza organizarii. Cand alegi sa tii evidenta activitatilor zilnice, nu iti usurezi doar tu munca, ci ajuti si restul membrilor echipei. In felul acesta reusiti sa va completati, iar fiecare angajat stie cu exactitate ce are de facut. Lucrurile minunate se obtin in echipa, iar rezultatele apar mai repede atunci cand exista organizare.

Agenda, partenerul de incredere in organizarea task-urilor

Intr-o societate in care totul se desfasoara pe repede inainte, incercam sa organizam cat mai bine task-urile, iar deadline-urile reprezinta adesea un factor de stres in plus, agenda de birou nu este un moft, ci mai degraba o necesitate. In fiecare zi apar lucruri pe care trebuie sa le retinem si cum putem face altfel decat sa le notam intr-o agenda de birou? Probabil vei spune “Ce rost are sa folosesc agenda cand tehnologia a evoluat atat de mult?”. Ei bine, intr-adevar, tehnologia a evoluat, insa agenda clasica de birou s-a dovedit a fi mai eficienta decat restul metodelor pe care le avem la indemana. Expertii spun ca atunci cand scrii de mana, informatiile sunt retinute mai repede si pentru o mai lunga perioada de timp.

Evident, acesta nu este singurul avantaj oferit de agendele clasice de birou.

Avantajele folosirii agendei clasice de birou

  • Spre deosebire de laptop, agendele se pot transporta cu usurinta la birou, acasa sau la cele mai importante intalniri. Astfel, vei putea avea la indemana informatiile necesare oriunde mergi;
  • Agenda de birou nu te distrage asa cum se intampla in cazul telefonului sau a calculatorului. Este destinata exclusiv notitelor;
  • Sunt disponibile in mai multe culori. O poti achizitiona pe cea potrivita pentru tine. Este posibil sa gasesti o agenda care sa contina culorile logo-ului firmei la care lucrezi si astfel poate fi un bun instrument de marketing.

Agenda va fi intotdeauna una dintre metodele care functioneaza in organizarea task-urilor si stim asta inca de la scoala. Chiar daca informatiile notate se vor uita la scurt timp, cand redeschizi agenda iti vei aminti rapid ce ai notat anterior.

Pentru a fi si mai eficient, poti sa-ti imparti paginile agendei in “ToDo, Doing si Done”. Neaparat la pagina cu ToDo sa nu lipseasca deadline-ul. Este un aspect ce te va motiva si nu este exclus sa realizezi ca dai mai mult randament atunci cand esti presat de timp.

Asadar, putem spune ca noi ne-am indeplinit task-ul de azi pe care ni l-am atribuit – acela de a veni in intampinarea celor care au nevoie de metode eficiente pentru organizarea sarcinilor zilnice.

 

Distribuie:
This entry was posted in Cariera.

Lasă un răspuns