Cum să ai mai multă energie – Sfaturi de la nutriționiști

cafeaua de dimineata

În prezent, 50% dintre femei se bazează pe cafea când vor să aibă mai multă energie. În general oamenii obișnuiesc să consume cafea dimineața, ei spun că în special cofeina îi ajută să fie mai energici, să scape de somnolență.

Nevoia de cofeină la oameni este destul de mare în prezent. Cei care nu beau cafea, au obiceiul de a consuma coca-cola sau alte băuturi care conțin cofeină. Ei fac asta pentru a avea mai multă energie. Oamenii suferă de depresie în ziua de azi, iar asta le creează o stare permanentă de somnolență. Pentru a combate somnolența, apatia, letargia, au nevoie de băuturi energizante, care au cofeină.

Nutriționiștii recomandă oamenilor sucurile naturale din fructe, care oferă nutrienți și energie organismului. Ei spun că acestea pot înlocui cafeaua și băuturile ce au cofeină, în plus sunt mai sănătoase pentru organism. Fructele au glucoză biodisponibilă, minerale, vitamine, antioxidanți, care oferă o stare de bine și de sănătate organismului.

Pofta de zahăr are o explicație în opinia nutriționiștilor. Pofta de dulce apare în mod frecvent indiferent de momentul zilei. Oamenii au poftă de a mânca ceva dulce indiferent că sunt supărați sau veseli. Pofta de zahăr apare atunci când creierul are nevoie de zahăr. Specialiștii nutriționiști consideră că zahărul natural neprocesat este necesar în cantitate mică pentru buna funcționare a creierului. Oamenii care au poftă de dulce trebuie să aleagă pe acelea care au zahăr natural. Nu sunt indicate produsele de patiserie sau ciocolata.

tipuri de zahar

Cele mai bune alimente care au zaharuri și care hrănesc creierul sunt: strugurii, curmalele, smochinele, citricele, pepenii, caisele, mierea neprocesată.

Glucoza și fructoza biodisponibile din struguri sunt foarte benefice creierului. Strugurii stimulează prin aceste substanțe creierul. Strugurii sunt fructe foarte bune pentru organism, dar în mod special pentru creier. Aceste fructe trebuie consumate cât mai frecvent de oameni.

Aici puteți afla cele mai bune informații medicale, informatii despre alimentația sănătoasă, despre medicamente suplimente alimentare, sfaturi de la medici și nutriționiști despre tratamentul multor boli și afecțiuni, despre terapii și tratamente inovatoare, aparatură medicală, intervenții chirurgicale și altele.

Uleiul de nucă de cocos oferă energie organismului, stimulează imunitatea, crește nivelul de colesterol bun, conține vitamina A, C, D, calciu, fier și o mare concentrație de acizi grași. Uleiul de nucă de cocos are 90% acizi grași. Acest ulei vegetal conține acid lauric, acid capric, acid caprilic, care se absorb destul de rapid în organism și apoi sunt transformați în energie. Grăsimile din uleiul de nucă de cocos au efecte benefice pentru organism. Cercetătorii spun despre aceste grăsimi că protejează împotriva bolilor cardiovasculare.

ulei de nuca de cocos

Proteinele sunt importante la micul dejun, ele oferă multă energie organismului. Se recomandă consumul de: omletă, carne slabă, pâine integrală, unt de arahide, cereale integrale bogate în fibre, iaurt, fructe proaspete. Micul dejun este cea mai importată masă a zilei, pentru că ne oferă energie pentru întreaga zi. De aceea este indicat să consumăm alimente sănătoase la micul dejun, care au multe vitamine, minerale, antioxidanți și proteine. Pâinea prăjită este de asemenea indicată la micul dejun, dar și cerealele integrale. Pâinea prăjită se poate consuma cu unt și miere, sau cu unt de arahide.

Alte alimente care oferă energie prin substanțele nutritive pe care le conțin sunt: bananele, avocado, strugurii, grapefruit, afinele și alte fructe proaspete.

Avocado este un fruct excelent pentru organism, pentru sănătatea acestuia. Are acizi grași Omega-6care au efect benefic asupra sistemului nervos central, poate scădea și riscul de boală Alzheimer. Oamenii trebuie să consume frecvent avocado pentru că acest fruct ajută în prevenirea și combaterea multor afecțiuni și boli: infertilitate, boli cardiovasculare, boli ale rinichilor, sindrom de oboseală cronică, colită, atac cerebral, sindrom al deficitului de atenție, cancer de colon, vertij, depresie și altele.

Alimentele pot oferi energie organismului și pot susține starea de bine. Este important să selectezi cu atenție alimentele, să ai mereu o alimentație de calitate. Consumă îndeosebi alimente bio, care sunt bogate în nutrienți și care mențin sănătatea organismului.

Alte sfaturi pentru a avea mai multă energie:

Respectă orele de somn, pentru că un somn bun îți poate oferi un plus de energie. Cu cât dormi mai profund, cu atât te odihnești mai bine. Calitatea somnului contează, de aceea încearcă să fii calm înainte de culcare, renunță la gânduri negative și la stres.

Când ești stresat sau prea obosit în timpul zilei, fă o pauză pentru a te odihni. Stresul îți consumă energia.

Distribuie:

One comment

Lasă un răspuns