In fiecare zi ne trezim cu gandul la ce avem de facut la job, ne facem mici prioritati in minte in timp ce ne imbracam si incercam sa facem in asa fel incat sa avem o zi de succes.
Suntem prea stresati inca de dimineata, ar trebui sa luam un mic dejun sanatos, care ne va da energie pentru intreaga zi, o cafea, iar in acest timp sa avem 5 minute de relaxare iar apoi putem incepe sa ne focusam pe ceea ce avem de facut.
Ei bine intotdeauna este indicat ca inca de la primele ore sa ne notam in agenda cele mai dificile intalniri, sau cele mai grele taskuri. Se spune ca suntem mult mai organizati si cu putere mai mare de concentrare de dimineata. Dupa 5-6 ore de munca, creierul nu mai are aceeasi putere de concentrare si nu mai dam acelasi randament.
Motivatia este un alt punct care va poate aduce o zi de succes, dar foarte important este sa nu o cautati la altii, vizualitati obiectivele iar apoi cu siguranta veti avea acea sclipire de care aveati nevoie pentru a fi laudat de superiori.
Ramai concentrat pe ceea ce ai de facut, oamenii de succes stiu cum sa acorde prioritate si sa delege sarcini, astfel incat acestia petrec timpul concentrandu-se pe ceea ce este cel mai valoros pentru afaceri. Un alt avantaj al prioritatilor in volumul de munca este faptul ca sfarsiti prin a face lucruri calitative, de ce sa faceti 10 lucruri mediocre, cand puteti face 5 din cele mai importante, dar foarte bine.
Fiti critici, toti vrem sa avansam in ceea ce facem, insa un lucru foarte important este sa revizuim asupra proiectelor noastre si sa vedem ce putem imbunatatii, data viitoare cu siguranta acel lucru va iesi mult mai bine.