Marketing in sanatate si frumusete. Cum se face?

Foarte multe mamici aleg sa dezvolte afaceri in domeniul sanatatii si frumusetii. Atat sanatatea, cat si frumusetea, sunt efemere si pe masura ce imbatranim realizam ca sunt extrem de valoroase. O afacere prin care sa fie pastrate sau readuse poate fi un real succes, atata vreme cat este bine promovata.

Conceptul de ” Healthcare Marketing” este din ce in ce mai bine conturat si se preconizeaza ca dezvoltarea lui va fi continua, dublandu-se la fiecare 3 ani pana in 2035. Este normal, in conditiile in care din ce in ce mai multi oameni sunt constienti de impactul pe care il au sanatatea si frumusetea asupra propriilor vieti.

Daca vrei sa dezvolti o afacere in aceste domenii sau au dezvoltat deja si vrei sa o promovezi, cei de la DDM iti ofera cateva sfaturi utile pentru un marketing de succes.

Ce trebuie sa introduci in strategia de marketing din domeniul sanatatii?

  1. Asigura-te ca ai un brand puternic! Brandul din medicina si frumusete este mai important decat brandul din orice alt domeniu. Oamenii aleg sa colaboreze cu oameni in care au deplina incredere, ceea ce face ca micile detalii sa conteze enorm. Pentru un brand puternic, serviciile trebuie sa fie promovate prin detalii precum echipamentele de ultima generatie, lipsa durerii, eficienta, intelegere, etc;
  2. Bazeaza-te pe pacienti! Daca pacientii au o experienta buna, cu siguranta vor promova mai departe serviciile pe care le oferi. Serviciile medicale si de frumusete au cea mai mare probabilitate sa fie promovate de pacientii multumiti si in acelasi timp, sa primeasca review-uri negative atunci cand ceva nu este in regula.
  3. Nu neglija optimizarea SEO. Evident, optimizarea SEO conteaza. Se spune ca Google-ul este cel mai popular doctor al momentului. Atunci cand au o problema, oamenii tind sa caute pe Google rezolvarea. O optimizare SEO buna ii va trimite la tine. Tocmai de aceea, este bine sa colaborezi cu o companie de SEO in care sa ai deplina incredere.
  4. Acorda atentie retelelor de socializare! Cu ajutorul retelelor de socializare poti pastra o legatura stransa cu pacientii si poti ajunge mai usor la potentiali pacienti. Exista o multime de retele de socializare care merita toata atentia, insa Facebook, Youtube si Instagram raman de baza.

Promovarea serviciilor medicale si a serviciilor de frumusete nu este simpla, dat fiind faptul ca exista o multime de clinici si saloane care se lupta pe aceiasi pacienti. Partea buna este ca toata lumea are la un moment dat nevoie de astfel de servicii si daca reusesti sa oferi eficienta, iti poti crea cu usurinta un brand in care oamenii sa aiba incredere.

Daca vrei servicii de Healthcare Marketing si vrei sa afli mai multe detalii despre cum poti promova o afacere dintr-un astfel de domeniu, poti intra pe site-ul celor de la DDM.

Distribuie
Scrie un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *