Pregatesti odata, mananci sanatos toata saptamana

Stilul nostru de viata … mereu agitat, ne face sa mancam ce prindem si de obicei nu este ceva sanatos. M-am lasat inspirata de declaratia unei actrite pe nume Tiffani Thiessen, sunt fana, care s-a chinuit sa slabeasca dupa nastere, astfel a gasit o metoda de a manca sanatos toata saptamana, o sa va arat lista de cumparaturi pe care o foloseste ea pentru a-si crea un meniu saptamanal, evident puteti adauga/scoate alimente.

Branzeturi

–          Branza feta – preferabil light 50 – 100g

–          Mozzarella feliata – 50-100g

–          Parmesan – 50-100g

O sa trec peste categoria de produse ambalate pentru ca nu sunt de acord cu ideea de a manca produse semi-preparate, puteti cumpara totusi:

–          Bere – nu mai mult de 1 pe saptamana

–          Fasole rosie in conserva – 1 conserva

–          Mazare – 1 conserva

–          Porumb – se gaseste congelat in Auchan si proaspat in Auchan si Real

Legume si fructe

–          Busuioc verde – o legatura

–          Ardei rosii

–          Broccoli – 1 buc

–          Conopida – 1 buc

–          Rosii cherry – 1kg

–          Usturoi

–          Lamaie

–          Salata verde

–          Lamaie verde

–          Mango

–          Nuci

–          Prune

–          Migdale

–          Cartofi – 1kg

–          Rosii – 1 kg

–          Ceapa alba – 1 kg

Carne

–          Piept de pui fara os

–          Oua – 3buc

–          Creveti

Poti sa elimini alimentele care nu-ti plac, dar incearca sa nu adaugi produse precum carne de porc, de oaie, mezeluri, preparate de cofetarie, bauturi din comert. Pune pe frigider o lista cu retete sanatoase (link catre categorie) pentru fiecare zi a saptamanii si esti pe drumul cel bun catre o viata sanatoasa.

Distribuie:

Lasă un răspuns