Vrei sa fii organizata la birou? Iata ce nu trebuie sa-ti lipseasca

Poate ca deja multi dintre voi ati constatat ca va petreceti o mare parte din timp la birou. Task-urile si deadline-urile sunt vinovate de cele mai multe ori. Iar pentru ca biroul de la serviciu va este aliat in activitatea pe care o desfasurati la locul de munca, ar trebui sa stiti cum sa il folositi in avantajul vostru si cum il puteti accesoriza, astfel incat sa nu fie nici prea incarcat, dar nici lipsit de lucrurile necesare.

Vei descoperi mai departe, in acest articol, lucrurile necesare care nu trebuie sa-ti lipseasca, daca vrei sa fii cat mai organizata!

Nemuritoarea si inegalabila agenda de birou

Cu toate ca traim in era tehnologiei si a digitalizarii, agenda este nemuritoare, iar acest lucru este dovedit de multi angajati si chiar angajatori. In ea sunt notate idei importante, intalniri ce trebuie bifate, task-uri si deadline-uri. De ce nu te poti dezlipi inca de agenda de birou? Pentru ca e aliatul tau atunci cand ti-ai uitat laptop-ul acasa sau chiar si cand il ai. Ti s-a intamplat vreodata sa iti notezi anumite informatii in agenda, insa pe laptop nu? Poate ca tocmai ai realizat cat de importanta este agenda. In concluzie, agenda este primul lucru care nu trebuie sa-ti lipseasca daca vrei sa fii cat mai organizata si, implicit, productiv.

Mape pentru documente

Fie ca detii documente importante sau doar niste hartii pe care ti-ai notat ceva ce nu trebuie sa uiti sau ce trebuie facut, mapele pentru documente sunt de nelipsit. In plus, daca ai mai multe mape, poti aloca cate o mapa pentru fiecare proiect, astfel incat atunci cand ai nevoie de anumite informatii, sa le gasesti rapid. Ps. Nu uita! Noteaza pe fiecare mapa numele proiectului. Daca apare o intalnire neprevazuta sau o sedinta, vei sti cu siguranta de ce mapa ai nevoie si nu vei mai pierde timp. Te vei organiza mult mai bine asa!

Unul sau mai multe bibliorafturi

Organizarea depinde de cele mai multe ori si de curatenia de pe birou. Cu cat ai mai multe hartii si accesorii insirate pe birou, cu atat tu te vei simti mai constrans, iar randamentul in activitatea pe care o desfasori va fi in scadere. Astfel, este recomandat ca in fiecare birou sa existe un biblioraft sau chiar mai multe bibliorafturi. Astfel, nu vei mai ajunge sa ai biroul incarcat, iar toate hartiile si actele vor fi asezate la locul lor. In plus, cu ajutorul bibliorafturilor, este mai putin probabil ca documentele sa se piarda.

Ti-ai facut deja lista cu lucrurile care nu trebuie sa-ti lipseasca de la birou si esti pe cale sa mergi la cumparaturi, afla ca le poti comanda simplu si rapid de la Solutii Arhiva, magazin online cu astfel de produse. Spor la cumparaturi si la cat mai multa productivitate!

 

 

Distribuie:

Faci un comentariu sau dai un răspuns?