Au existat discutii in ultimele luni cu privire la promovarea unor categorii de alimente de catre personalitati publice. Brandurile aleg sa faca acest lucru bineinteles pentru a-si creste vanzarile. Chiar si ultimele studii ale Universitatii din Liverpool confirma faptul ca reclamele publicitare in care joaca personalitati publice schimba modul de alimentatie al copiilor nostri.
Studiul a fost realizat pe 181 de copii, cu varste intre 8 si 11 ani, impartiti in 2 grupe. Un grup a vizionat desene animate in timpul carora se facea reclama la cartofii prajiti ai unul lant fast-food de catre o vedeta locala, iar pentru celalalt grup reclamele au fost la legume si fructe proaspete.
Studiul a relevat faptul ca cei care au vazut spotul promovat de o vedeta au inceput sa manance mai multi cartofi ai acelei marci, decat cei care au vazut reclame cu fructe si legume.
In Marea Britanie exista o lege care interzice ca persoanele publice sa promoveze mancare in programele pentru copii, produse grase, zaharoase sau sarate.
Credeti ca este oportuna si la noi o astfel de masura? Spuneti-ne pararea voastra legata de publicitatea catre copii intr-un comentariu la aceasta postare.