Slabeste cu program-ul de antrenament pentru incepatoare

Daca incerci sa scapi de cele cateva kilograme pe care le-ai adunat in ultima perioada si abia te-ai apucat de exercitii si nu pre stii de unde sa incepi, s-ar putea ca programul nostru sa-ti vina in ajutor.

Eu am slabit dupa nastere 10kg in aproximativ 6 luni, stiu ca suna mult, iar cand este vorba despre tine pare si mai mult, dar nu cred ca  solutii de scurta durata precum pastilele sau infometarea te pot ajuta, incearca sa ai o viata echilibrata, mananca normal si fa exercitii fizice de cate ori ai timp.

Pentru a slabi trebuie sa arzi mai multe calorii decat consumi, asta inseamna in jur de 3,500 de calorii pe saptamana/ 500 de calorii pe zi, dar nu trebuie sa arzi caloriile doar din exercitii, am introdus si caloriile pe care le reduci prin dieta.

*Consulta medicul inainte de a incepe orice program de antrenament

ZI PROGRAM DE ANTRENAMENT CALORIIREDUSE PRIN DIETA CALORII REDUSEPRIN ANTRENAMENT
LUNI Cardio: 60 minute mers rapid,alergere usoara (300 calorii)Stretching: 20 de minute (81 calorii) 200 581
MARTI Cardio: 30 de minute plimbare cubicicleta (270 calorii)60 de minute Aerobic, Zumba, KangooJumps si Pilates sau Yoga (269 calorii) 50 589
MIERCURI Zi de odihna sau poti face o plimbare de 30 minute (66 calorii) 200 266
JOI Cardio: 60 de minute de bicicleta (413 calorii)sau 45 minute inotStretching: 20 minute (81 minute)Antrenament de forta: 20 minute – daca ai mers pe bicicleta continua cu 10 minute de exercitii pentru brate si 10 abdomene- ai inotat continua cu 10 minute de antrenamente pentru picioare si 10 abdomene 50 696
VINERI 20 de minute alergare60 de minute Aerobic, Zumba, KangooJumps si Pilates sau Yoga (269 calorii)  50  499
SAMBATA Cardio: 60 de minute Zumba sau 60 de catarare (324 calorii)Antrenament de forta: 20 de minute – tonifica corpul cuvideoclipul de mai jos (119 calorii)Stretching: 20 de minute (81 calorii)  100  624
DUMINICA  Zi de odihna sau poti face o plimbare de 30 minute (66 calorii)  200  266

Acesta este doar un exemplu de program de antrenament, daca vrei sa raresti sedintele sau sa le faci in zile diferite, trebuie sa stii ca este recomandat sa ai cel putin 4 sedinte de cardio pe saptamana dupa care trebuie sa ai stretching si 2 sau 3 sedinte de antrenament de forta. Pentru a nu iti suprasolicita organismul incearca sa ai si zile de odihna.
[kkytv id=”55UgmthRxqE”]

Distribuie:

One comment